söndag 14 september 2008

Sjuk sjukare sjukast

Har fastnat i höstens förkylningsvakum och kommer varken framåt eller bakåt, uppåt eller nedåt. För övrigt undrar jag hur mycket snor näsan är kapabel att producera egentligen, själv är jag uppe i minst tre hinkar nu känns det som.
Var borta från skolan tre dagar förra veckan och jag har sanslös ångest för jag missade massor om dödförklarande av patienter, vätskebalans och syra-bas-rubbningar. Hur i helskotta ska detta gå, jag kan ingenting och det är så sjukt mycket att lära sig och jag börjar bli senil och hjälp det är ju jag som ska hjälpa andra, aaarrrggghhh!!!
På torsdag ska vi ha grislab. Jag tror det innebär att vi ska operera på en stackars sovande gris och det enda jag kan tänka på förutom att det är synd om grisen är att jag hoppas att jag inte kommer att kräkas.

Inga kommentarer: